Plata si livrare

Cum platesc ?

  • Ramburs in numerar, in lei, in momentul livrarii produselor de catre curier. Aceasta metoda de plata este valabila pentru Bucuresti cat si pentru restul tarii.
  • Produsele ridicate din magazinul nostru pot fi achitate si prin card bancar.

 

Cat costa transportul ?

Transportul este gratuit pentru o valoare totala a comenzii mai mare de 199 Lei, pentru comenzile sub aceasta valoare se aplica o taxa de transport in valoare de 17.49 lei.

 

In cat timp primesc produsele ?

Timpul de livrare variaza in functie de ora la care a fost receptionata comanda si de disponibilitatea produsului comandat. Magazinul nostru online este un catalog de produse nu dispune de optiunea “stocuri in timp real”

Comenzile primite pana in ora 14:00 vor fi procesate in aceeasi zi si livrate in aproximativ 48 ore. Comenzile primite dupa ora 14:00 vor fi procesate a doua zi.

 

Pot returna un produs ?

Conform legislatiei in vigoare orice persoana fizica poate returna un produs in termen de 10 zile de la receptionarea acestuia.

Produsele care nu se pot returna sunt:

  • produsele perisabile
  • produse vandute vrac
  • produsele comandate special la furnizor si care nu fac parte din stocul curent al magazinului
  • produsele personalizate conform indicatiilor clientului.

Produsele returnate trebuie sa fie nefolosite, cu ambalajul original si cu toate accesoriile aferente complete. Daca un produs returnat nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a retine o suma din valoarea returnata pentru a compensa deteriorarile produse.

Suma se va returna in maxim 30 de zile de la primirea produsului inapoi de la client. Returnarea produsului se va face prin acelasi tip de transport prin care a fost livrat clientului si pe cheltuiala clientului.

 

Alte informatii
– Clientii au obligatia de a verifica integritatea coletelor in momentul receptionarii acestora, iar in cazul in care sunt anumite probleme de: integritate, lovire, etc., se va intocmi un proces-verbal cu curierul. Reclamatiile ulterioare nu vor luate in calcul.

– Anularea sau modificarea comenzilor este recomandat sa se faca in cel mai scurt timp prin email sau telefonic.

– Pentru livrare este absolut necesara contactarea telefonica a clientului pentru stabilirea intervalului de livrare, daca nu se reuseste contactarea telefonica sau prin e-mail livrarea este amanata.

– Toate imaginile, textele, preturile şi alte informatii prezentate pe aceasta pagina web şi cele conexe reprezinta informatii cu titlu informativ, fara a genera obligatii ferme. Este rezervat dreptul de a efectua modificari ulterioare iar Rompet.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori. Toate preturile afisate sunt cu titlu informativ si supuse modificarilor iar costul final al comenzii este confirmat telefonic.